.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی سه شنبه

**وكيل مدافع عباس پاليزدار از توديع وثيقه 3 ميلياردو 500 ميليون ريالي موكل خود خبر داد و گفت : پس از توديع اين ميزان وثيقه در هفته گذشته شب يكشنبه با رفع اثر از نامه تعزيرات حكومتي عباس پاليزدار از زندان رجايي شهر آزاد شد. هادي ارمغان با اعلام اين مطلب به خبرنگار ايلنا گفت : موضوع نامه تعزيرات حكومتي درباره بدهي موكلم به سيستم بانكي بوده كه باوصف آنكه بانك براي طلب خود اقدام كرده بود به صورت موازي تعزيرات حكومتي نيز همان طلب را به صورت مطالبه ارزي مطرح كرده بود كه با مراجعه به اداره تعزيرات حكومتي اعلام كرديم يك طلب را دو مرجع قضايي نمي توان طرح كرد. وي روز يكشنبه گفت : آن ها پس از اطلاع از اين موضوع از نامه خود به زندان رجايي شهر رفع اثر كرده و شب گذشته موكلم آزاد شد.

**پرويز داوودي معاون اول سابق رئيس جمهور روزهاي شنبه و يكشنبه در محل كار خود حاضر نشد. به گزارش تابناك دكتر داوودي بدون اينكه مراسم توديعي برايش برگزار شود يا براي خداحافظي با كاركنان زيرمجموعه خود به محل كارش مراجعه كند دو روز آغازين هفته را در محل كار خود حضور نيافت و به اين ترتيب به شايعات مربوط به قهر با دولت دامن زد. وي از طرف احمدي نژاد به سمت مشاورت انتخاب شده اما پيش از اين گفته مي شد با پايان دولت نهم به محل كار خود در دانشگاه و كرسي تدريس اقتصاد برخواهد گشت .

**از قائم شهر خبر مي رسد اين شهر پرجمعيت 5 ماه است كه شهردار ندارد و شهرداري آن با سرپرستي اداره ميگردد . اخيرا سرپرست شهرداري قائم شهر عليرغم مخالفت استانداري مازندران اقدام به عزل نيروهاي كليدي و موثر و متدين اين نهاد مردمي كه گفته مي شود در مقابل تخلفات ساخت و ساز افراد صاحب نفوذ شهري ايستادگي و مقاومت نموده اند كرده است . براساس قانون سرپرست شهرداري اجازه عزل و نصب و جابجايي كاركنان شهرداري را ندارد.

**يكشنبه شب گذشته در شب مبعث پيامبر اكرم (ص ) هنگامي كه بحث بر سيره حكومتي پيامبر(ص ) متمركز گرديد حجت الاسلام سيد مهدي طباطبائي با اشاره به رفتار پيامبر اعظم بعد از فتح مكه در مقابل شعار نابجاي مسلمانان كه گفتند « اليوم يوم الملحمه » (امروز روز انتقام است ) واكنش نشان داده و فرمودند بگوئيد « اليوم يوم المرحمه » (امروز روز مهر ورزيدن و مهرباني است ). وي ادامه داد : متاسفانه رئيس جمهور روز بعد از انتخابات در مقابل طرفدارانشان معترضين و مخالفين خودش و مقام سيادت را مسخره كرد و اگر اين استهزا نبود بسياري از فتنه ها به راه نمي افتاد. طباطبائي تاكيد كرد : انسان نبايد حرفي بزند كه وزانت و سنگيني آدمي را كم كند. وي در پايان درحالي كه سعي مي كرد به يادآوري ذكر آداب شب مبعث بپردازد به شدت بغض كرده بود و چندين بار از مردم درخواست كرد حرفي نزنند كه به فتنه منجر شود.

**روابط عمومي سازمان صدا و سيما درباره خبر مربوط به حذف برخي بخش ها در خطبه هاي نماز جمعه تهران كه به امامت آيت الله هاشمي رفسنجاني برگزار شده بود اطلاعيه اي صادر كرد كه در آن آمده است : « شيوه معمول و حرفه اي رسانه در انعكاس خطبه هاي نماز جمعه اقتضا مي كند به منظور حفظ يكنواختي سخنان خطيبان محترم پاره اي شعارها كه مورد تاييد خطيبان محترم قرار نمي گيرد حذف شود و اين در همه سال هاي اخير و براي همه خطيبان محترم بوده است . » يكي از شعارهاي حذف شده « مرگ بر چين » بود كه مردم به دليل اعتراض خطيب جمعه به كشتار مسلمانان سين كيانگ توسط دولت چين سردادند.

**در پي چاپ خبر تصرف يكماهه يكي از چاههاي نفت ايران توسط ارتش عراق در ستون جهت اطلاع مورخ 88 4 28 اداره كل امور مرزي و مبارزه با قاچاق وزارت كشور با ارسال نامه اي اعلام كرد : « بدنبال حضور نيروهاي عراقي به منظور بهره برداري از يكي از چاههاي نفت در منطقه مرزي مشترك در اوايل تيرماه جاري بلافاصله با هماهنگي استانداري و با هوشياري نيروهاي نظامي و انتظامي مستقر در منطقه و واكنش به موقع نيروهاي خودي اقدامات به عمل آمده از سوي نيروهاي عراقي در محل چاه نفت خنثي گرديد و در ملاقات مرزي كلانتران مرزي دو كشور طرفين توافق كردند مسئله چاه مي بايست از طريق ديپلماسي حل و فصل گردد و درحال حاضر نيروهاي مرزباني جمهوري اسلامي ايران كاملا كنترل منطقه را در اختيار دارند » .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.